loading...

دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم

      دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید    ترانه : پویا بیاتی ، آهنگ فواد غفاری ، تنظیم : مهدی خیرخواهی      دانلود آهنگ با کیفیت 320 Do

آخرین ارسال های انجمن
A.F.H بازدید : 611 سه شنبه 18 آذر 1393 نظرات (0)

 

 

 

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی

به نام مروارید 

 

ترانه : پویا بیاتی ، آهنگ فواد غفاری ، تنظیم : مهدی خیرخواهی

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 64 
Download

 

متن آهنگ جدید پویا بیاتی به نام مروارید

♫♫♫

ممنونم از چشمی که واسه دیدن من باز کردی
خندیدیو شیرین ترین صبح منو آغاز کردی
حالم سر جاشه تو که باشی همیشه در کنارم
تنهات نمیذارم تو هم تنها نرو تنها نذارم

آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی
آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم
دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم
آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی
آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم
دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم..

♫♫♫

حرفی بزن شعری بخون کام جهانم رو عسل کن
بی من نرو با من بمون حال منو ضرب المثل کن
هر وقت میبینی منو حالم غرور انگیز میشه
هر وقت که چشماتو میگیری ازم پاییز میشه

آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی
آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم
دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

آواز میشی تا به من ثابت کنی چه دلنوازی
آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی
دریایی و تعریف تو از ماهیا خیلی شنیدم
دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

 

 

 گوشی طرح آیفون 6 باتکنولوژی3Gو گرید A+ فقط 399000 تومان 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1869
  • کل نظرات : 1784
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3659
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 372
  • بازدید امروز : 302
  • باردید دیروز : 1,109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 12,951
  • بازدید ماه : 12,951
  • بازدید سال : 145,166
  • بازدید کلی : 20,432,406