loading...

دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم

  دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام بعد من با لینک مستقیم همراه با متن آهنگ          دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام بعد من با لینک مستقیم همراه با متن آهن

آخرین ارسال های انجمن
A.F.H بازدید : 1135 سه شنبه 04 آذر 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام بعد من

با لینک مستقیم همراه با متن آهنگ

 

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام بعد من با لینک مستقیم همراه با متن آهنگ

 

 

 

 

دانلود آهنگ جدید ساسی مانکن به نام بعد من

با لینک مستقیم همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ با لینک مستفیم | کیفیت 128 ... حجم : 3.30 

 

متن آهنگ جدید ساسی مانکن به نام بعد من

تو بازم که داری قلب منو میکشنی دوباره دست تو دست باش قدم میزنی
یادته میگفتی همیشه میمونی با من نه نه نه
تو همه ی اشکای تنهاییمو میبینی اما باز میخندی میگی چیزی نیست
یکی به جات اومد اینو میدونی یا نه
بعد من هر کی اومد بهش بگو که بدجوری دلش شکستش بگو اون نبود حقش
بگو بی خداحافظی رفتش بگو همه تلاششو کردش
بعد من خوشحالی یا نه
دل هیچکی واست نمیسوزه بساز با عشقای دو روزه
کارات یادم نرفته هنوز که هنوزه
تو میخندیدی به گریه های بی وقفم حالا دلتنگ شدی میخوای برگردم
اگه اونو ندیدی درگیر اونه قلبم نه نه نه
حالا با کی هستی مهم نیست واسم هر چی با تو خواستم با اون میسازم
بازم عاشق شدم فکرشو نمیکردم
بعد من هر کی اومد بهش بگو که بدجوری دلش شکستش بگو اون نبود حقش
بگو بی خداحافظی رفتش بگو همه تلاششو کردش
بعد من خوشحالی یا نه
دل هیچکی واست نمیسوزه بساز با عشقای دو روزه
کارات یادم نرفته هنوز که هنوزه

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1869
  • کل نظرات : 1784
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 3659
  • آی پی امروز : 289
  • آی پی دیروز : 372
  • بازدید امروز : 482
  • باردید دیروز : 1,109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,131
  • بازدید ماه : 13,131
  • بازدید سال : 145,346
  • بازدید کلی : 20,432,586