loading...

دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم

  دانلود آهنگ مقصراز حمید عسکری به همراهی امین قاضی  به همراه متن ترانه       دانلود آهنگ با کیفیت 320 Download دانلود آهنگ با کیفیت 128 Download 

آخرین ارسال های انجمن
A.F.H بازدید : 759 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ مقصراز حمید عسکری

به همراهی امین قاضی

 به همراه متن ترانه

دانلود آهنگ مقصراز حمید عسکری به همراهی امین قاضی

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 

متن آهنگ جدید حمید عسکری به همراه امین قاضی به نام مقصر

خبری از تو و برگشتن نیست
من دیگه پنجره رو می بندم
تو آینه زول میزنم به صورتم
من دارم برای کی می جنگم..

خیلی حرفا واسه گفتن دارم
واسه عکسی که ازت جا مونده
تو مقصره همه دردامی
که همه وجودمو سوزونده

رو سکوت ِ کاغذم باز امشب
قلمم به گریه افتاد و نوشت
با دستایی که همش می لرزید
واست این درد دلارو نوشت
توی عکستم بهم میخندی
تو روزایی که همش اشکه چشام
واسه زخمی که ازت خوردم من
حتی زندگی دیگه سخته برام

.

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به همراه امین قاضی به نام مقصر

.

.

خبری از تو و برگشتن نیست
من دیگه پنجره رو می بندم
تو آینه زول میزنم به صورتم
من دارم برای کی می جنگم

خیلی حرفا واسه گفتن دارم
واسه عکسی که ازت جا مونده
تو مقصره همه دردامی
که همه وجودمو سوزونده

رو سکوت ِ کاغذم باز امشب
قلمم به گریه افتاد و نوشت
با دستایی که همش می لرزید
واست این درد دلارو نوشت
توی عکستم بهم میخندی

تو روزایی که همش اشکه چشام
واسه زخمی که ازت خوردم من
حتی زندگی دیگه سخته برام

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1869
  • کل نظرات : 1784
  • افراد آنلاین : 180
  • تعداد اعضا : 3659
  • آی پی امروز : 442
  • آی پی دیروز : 372
  • بازدید امروز : 2,289
  • باردید دیروز : 1,109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,938
  • بازدید ماه : 14,938
  • بازدید سال : 147,153
  • بازدید کلی : 20,434,393