loading...

دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم

   دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی تهران شلوغه دستمو بگیر  با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ ترانه سرا : نرگس جعفری ، آهنگ ساز : علی عبدالمالکی   دانلود آهنگ با کیفیت 320 Downloa

آخرین ارسال های انجمن
A.F.H بازدید : 1267 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (0)

   دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی تهران شلوغه دستمو بگیر

 با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰

ترانه سرا : نرگس جعفری ، آهنگ ساز : علی عبدالمالکی

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی تهران شلوغه دستمو بگیر

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 

متن آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام تهران شلوغه

 

میترسم از این شهره لعنتی از بام تهران از شماله شهر
از کافه های دنجه با کلاس از قهوه های تلخه مثله زهر
میترسم از اینکه گمت کنم میترسم عشقم بی اثر بشه
دریاچه ی چیتکرد بدونه تو میتونه با اشکم خزر بشه
تهران شلوغه دستمو بگیر همدست من باشو ولم نکن
اینجا منو دور از تو میکشه این ظلمو در حق دلم نکن
پیشم نباشی گریه میکنم پیشم نباشی غصه میخورم
تو بامه تهران با چشای خیس هر چی چراغه زرده میشمرم
این شهر اینقدر دود داره که میترسم عشقم دود شه بره
تهران شلوغه دستمو بگیر تا دلهرم نابود شه بره
جاتو با هیچی پر نمیکنم هیچکس نمیتونه بیاد به جات
پشت چراغایه تمومه شهر بعد از توام گل میخرم برات
تهران شلوغه دستمو بگیر همدست من باشو ولم نکن
اینجا منو دور از تو میکشه این ظلمو در حق دلم نکن
پیشم نباشی گریه میکنم پیشم نباشی غصه میخورم
تو بامه تهران با چشای خیس هر چی چراغه زرده میشمرم

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود,دانلود نرم افزارموبایل,دانلود نرم افزارکامپیوتر,دانلود بازی اندروید,دانلود نرم افزار اندروید,دانلود موزیک,دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1869
  • کل نظرات : 1784
  • افراد آنلاین : 196
  • تعداد اعضا : 3659
  • آی پی امروز : 447
  • آی پی دیروز : 372
  • بازدید امروز : 2,893
  • باردید دیروز : 1,109
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 15,542
  • بازدید ماه : 15,542
  • بازدید سال : 147,757
  • بازدید کلی : 20,434,997