WPLY
تعداد بازدید 2532
نویسنده پیام
mohammad_h_m آفلاین
گوناگون
ارسال‌ها : 15
عضویت: 8 /7 /1393
دانلود Windows 7 Manager v5.0.5 - نرم افزار مدیریت ویندوز 7

ویندوز 7 جدیدترین سیستم عامل برای کاربران خانگی و حرفه ای می باشد که همراه با خود دنیایی از امکانات و ویژگی ها آورده است که شما هرآنچه که از سیستم خود می خواهید می توانید انجام دهید.

نرم افزار Windows 7 Manager ابزاری قدرتمند در زمینه تنظیم، بهینه سازی و پاک سازی ویندوز 7 می باشد. این نرم افزار شامل 30 ابزار مختلف برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی و افزایش امنیت ویندوز 7 می باشد. توسط این نرم افزار با یک کلیک تمامی اطلاعاتنرم افزاری و سخت افزاری سیستم خود را مشاهده نمایید. بهینه سازی و افزایش سرعت و پاک سازی رجیستری، مدیریت Startup، آزاد سازی فضای اشغال شده هارد دیسک با حذف فایل های بیخود، تکراری و ...، ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها جهت افزایش سرعت و کارایی، حفظ امنیت با پاک سازی کلیدهای رجیستری، پسوردها و اطلاعات شخصی، بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت افزایش سرعت اتصالات شبکه از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows 7 Manager:
- مشاهده تمامی اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری سیستم

- قابلیت افزایش سرعت اینترنت

- بهینه سازی و افزایش سرعت با پاک سازی رجیستری

- قابلیت افزایش سرعت Start Up و Shutdown سیستم

- مدیریت Startup

- آزاد سازی فضای اشغال شده هارد دیسک با حذف فایل های بی محتوی، تکراری و...

- ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها

- تغییر آیکون درایوها و درایو وسایل جانبی مانند Flash Memory ها

- حفظ امنیت با پاک سازی کلیدهای رجیستری، پسوردها و اطلاعات شخصی

- بهینه سازی تنظیمات شبکه ای جهت افزایش سرعت اتصالات شبکه

- امکان دسترسی به بوت سیستم

- و ... راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.

2- توجه داشته باشید که بایستی برای اجرای Keygen بر روی سیستم شما .NET Framework Version 4.0 نصب شده باشد که در صورت نیاز می توانید آن را دانلود نمایید.، از پوشه ی Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کرده و بر روی دکمه Patch کلیک کنید و سپس از منوی آبشاری موجود Windows 7 Manager v4.2.9 را انتخاب کرده و یک نام دلخواه وارد نمایید.

3- نرم افزار را اجرا کنید و با استفاده از اطلاعات دریافتی از Keygen آن را رجیستر نمایید.

رمز فایل www.p30download.com

چهارشنبه 01 بهمن 1393 - 21:06
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
naserabdollah آفلاین


ارسال‌ها : 10
عضویت: 1 /11 /1393
محل زندگی: SaRaVaN
سن: 17 ساله
شناسه یاهو:
تشکر شده : 1
پاسخ : 1 RE دانلود Windows 7 Manager v5.0.5 - نرم افزار مدیریت ویندوز 7

ممنون جالب بود

دوشنبه 06 بهمن 1393 - 11:45
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
fns4565 آفلاین


ارسال‌ها : 12
عضویت: 26 /1 /1395
پاسخ : 2 RE سوغات تعدادی از شهرهای ایران

یکی از زیباترین آداب و رسوم مردم ایران خرید سوغاتی و گرفتن هدیه از سفر است. این سوغات ها گواهی، است بر اینکه به یاد عزیزانمان بوده ایم و جای آن ها در این سفر خالی بوده است. از طرفی هدیه گیرندگان مخصوصا کودکان بسیار خوشحال می شوند. در این مقاله قصد داریم سوغات تعدادی از شهرهای ایران را برای شما بیان کنیم.

سوغات ایلام تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/12/elam-01.jpg

سوغات ایلام با وجود تنوع زیاد بر خلاف شهرهای دیگر، شناخته شده نیست. با آشنایی بیشتر نسبت به سوغات ایلام خرید راحت تری می توانید داشته باشید. صنایع دستی ایلام هر سلیقه ای را مجذوب خود می کند و مسافران به خرید آن ها تشویق می شوند. اما خیلی از مسافران، علاقمند هستند علاوه بر هنرهای دستی، سوغات خوراکی ایلام را همراه خود ببرند. خوشبختانه از این جهت در ایلام خوراکی های محلی بسیاری می توان یافت که گذشتن از کنار آن ها کار آسانی نیست. همچنین آب و هوای مناسب آن سبب شده که محصولات با کیفیتی چون عسل و روغن حیوانی در دسترس باشد، اگر توانستید محصولات لبنی و عسل ایلام را از عشایر تهیه کنید مطمئن باشید که یکی از مرغوب ترین محصولات کشور را تهیه کرده اید. سوغاتی هایی که در این قسمت معرفی میکنیم شیرینی های محلی چون بژی برساق، کله کنجی، نان های محلی ایلام، بنه و سقز هستند.

دیگر سوغاتی های معروف ایلام عبارتند از:

  • روغن حیوانی (رون دان)
  • عسل کوهی سوگه و شلم
  • کشک، کنجدو گردو
  • شیرینی کاک

سوغات قزوین تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/12/gazvin-souvenir-10.jpgقزوین یکی از شهرهای پیشکسوت در زمینه شیرینی های سنتی از زمان های دور است، زنان هنرمند این مرز و بوم در مناسبت های مختلف شیرینی های خوشمزه ای می پزند. امروزه روال سنتی آن همچنان پا برجاست اما بصورت کارگاهی هم نیز درست می شود. شیرینی های قزوین انواع گوناگونی دارند و هر کدام در جایگاه خود وسوسه برانگیز هستند. پیشنهاد میکنیم در کنار خرید صنایع دستی قزوین برای اینکه از هیچ کدام بی نصیب نمانید مخلوطی از مدل های مورد پسند خود را انتخاب کنید. همچنین شیرینی سوغات مناسبی است از قزوین، مخصوصا برای کودکان یا میان سالان چون معمولا نرم هستند.

  • نان چایی
  • نان نازک
  • نان چرخی

سوغات زنجان تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/12/zanjan-souvenir-02.jpg

سوغات زنجان، مطلبی است که در این بخش به آن می پردازیم. زنجان یکی از شهرهای زیبای غرب کشور ایران است و هوای نسبتاً سردی دارد. بسیاری از مسافران، زنجان را به دلیل این آب و هوای خنک برای سفر تابستانی خود انتخاب می کنند. صنایع دستی و سوغات شهر زنجان در کنار مناظر زیبا و دیدنی آن، نظر همگان را به خود جلب می کند. صنایع دستی شهر زنجان تنوع زیادی دارد که هر سلیقه ای را راضی می کند و در پست مربوط به صنایع دستی زنجان ، در این باره توضیح خواهیم داد. امّا گروه دیگر، سوغاتی خوراکی زنجان است که می توان به نان اردک (ائیردک) و سبزی غازیاغی اشاره کرد. همچنین چاقوی زنجان معروفترین سوغات این شهر است که زبانزد همگان می باشد.

سوغات های دیگر زنجان عبارتند از:

  • انگشت پیچ
  • سبزی گل آقا
  • سبزی ماتار
  • پیاز کوهی

سوغات کرمانشاه تصویر: http://www.eneshat.com/images/2015/11/kermanshah-souvenir-02.jpg

سوغات کرمانشاه، مانند دیگر شهر های ایران نظر مسافران و توریست های بسیاری را به خود جلب می کند. این شهر یکی از اصیل ترین و متمدین ترین شهر های ایران می باشد که جاذبه های تاریخی بسیاری دارد، در کنار این آثار فاخر، سوغاتی های شهر کرمانشاه خودنمایی می کنند. شهر کرمانشاه گزینه ی مناسبی برای سفر است و تمام خواسته های یک مسافر از سفر را برآورده می کند از لحاظ امکان تاریخی، تفریحی، آب و هوای مناسب و بحث جذاب سوغاتی که بسیار لذت بخش است. برای آن دسته از مسافران که سوغات مفهوم خوراکی دارد، کرمانشاه مکان مناسبی است همانند سوغات یزد، سوغات کرمان و … که بیشتر سوغاتشان شیرینی های سنتیست. سوغاتی کرمانشاه، شیرینی هایی است که تولید آن ها به نسل ها قبل باز می گردد. برای خرید می توانید به بازار سنتی سرپوشیده آن بروید و از دیدن انواع صنایع دستی کرمانشاه و شیرینی ها که به صورت کارگاهی و یا بدست زنان هنرمند کرمانشاهی تولید می شوند، لذت ببرید و سوغاتی های مورد نظر خود را پیدا کنید.

سوغات شهر کرمانشاه را همه تقریباً می شناسند، همچون کاک، نان برنجی، نان خرمایی و روغن حیوانی که زبانزد است. دیگر انواع سوغات کرمانشاه که می توان به آن ها اشاره کرد عبارتند از:

  • نان شکری کرمانشاه
  • عسل کرمانشاه
  • جانماز و تسبیح کرمانشاه
  • نان بژی کرمانشاه
  • نان ساجی کرمانشاه
  • نخودی کرمانشاه
  • کلانه کرمانشاه
  • نان برساق کرمانشاه

منبع: نشاط آوران

چهارشنبه 08 آذر 1396 - 13:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
vahiddgn آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 17 /5 /1397
پاسخ : 3 RE تایرهای ضدپنچری

یکی از مشکلاتی که رانندگان را دچار چالش می کند، پنچری تایر است. به خصوص خانم ها هنگام تعویض تایر دچار مشکلات زیادی می شوند که باعث می شود از افراد دیگری در این زمینه کمک بگیرند. اما تکنولوژی تایرهای ضد پنچری هر روز در حال توسعه است و به احتمال زیاد به زودی شاهد تایرهایی خواهیم بود که نیازی به تعویض ندارند.
تکنولوژی تایرهای ضدپنچری در حال حاضر به دو دسته کلی تقسیم می شوند:
تایرهایی که در صورت کم شدن باد تایر به صورت خودکار دوباره آن را تنظیم می کنند (Self Inflating)، و دسته دوم تایرهایی است که در مقابل پنچر شدن مقاوم هستند (Run Flat). تایرهای که در مقابل پنچری مقاوم هستند، از ساختاری همانند تایرهای اولیه استفاده می کنند. تایرهای اولیه کاملا توپر بودند و از هوا در ساخت آنها استفاده نمی شد. این امر رانندگی با این تایرها را دشوار می کرد اما در عوض پنچر نمی شد و مقاومت بالایی نیز داشت. امروزه نیز از پوششی مخصوص در ساخت این تایرها استفاده می شود که امکان ادامه مسیر را در صورت پجچری ممکن می کند. البته در حال حاضر حداکثر مسیر قابل طی شدن این تایرها در صورت پنچری 80 کیلومتر است که با توسعه تکنولوژی های جدید تر امید می رود این میزان بیشتر شود.
این تایرها در صورت پنچری فاصله لاستیک و رینگ را حفظ می کنند که این موضوع باعث می شود خودرو در کنترل راننده باقی بماند. تکنولوژی های ساخت این تایرها شامل PAX، Tweel و Twin Tire می شود. هرچند این لاستیک های ضد پنچری تنها شما را تا اولین تعمیرگاه همراهی می کنند.
تایرهایی که به صورت خودکار باد تایر را تنظیم می کنند به صورت پیوسته فشار باد داخل تایر را اندازه گیری می کنند و در صورت کم شدن آن، دوباره باد تایر را تنظیم می کنند. این تایرها در مقابل پنچری های بزرگ کارایی ندارند اما در آسیب ها و پنچری های جزیی فشار باد خودرو را به خوبی تنظیم می کنند تا راننده به سلامت به مقصد برسد. سیستم های مختلفی از این دست وجود دارند که توسط شرکت های تولید کننده خودرو توسعه داده شده اند اما با پیشرفت هایی که در سال های اخیر صورت داده، کارایی آنها بیش از همیشه است. خرید لاستیک ضدپنچری در شرایط فعلی گزینه هوشمندانه ای است.
منبع: دایان تایر

چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 11:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
vahiddgn آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 17 /5 /1397
پاسخ : 4 RE دانلود Windows 7 Manager v5.0.5 - نرم افزار مدیریت ویندوز 7

زندگینامه افراد موفق

زندگینامه محمود حقیقت طلب . او در سال 1343 در شهر فومن به دنیا آمد. او متاهل و دارای سه فرزند است . دکتر حقیقت طلب در طول زندگی با سختی های زیادی مواجه بوده است اما روحیات و شخصیت این انسان بزرگ به صورتی بود که هیچگاه نتوانست خود را راضی کند که تبدیل به یک کارمند ساده در سازمان ها و موسسات دولتی شود. او تصمیم خودش را گرفته بود و میخواست که روی پای خود بایستد و چشمش به سازمان های دولتی برای تامین درآمد و شغل نباشد. او در حال حاضر یکی از موفق ترین و برجسته ترین کارشناسان در حوزه مسکن به شمار می رود و توانسته در صنف مشاوره املاک به اهداف بزرگی دست پیدا کند.

شروع به کار

تصویر: https://mahanteymouri.ir/wp-content/uploads/2017/08/10798-777x437.jpg

با وجود اینکه او فارغ التحصیل دانشگاه تهران بود، در زمانی که 6 ماه از ازدواجش می گذشت تصمیم گرفت که کسب و کار جدید خود را در صنف مشاور املاک آغاز کند. در این زمان او سرمایه و پشتیبان مالی نداشت و مجبور شد کار خود را در یک مغازه کوچک اجاره ای و در کوچه ای بنست و خاکی شروع کند. مغازه ای که فاقد تلفن و حتی تابلو بود نقطه شروعی بود برای کسب و کار موفق این انسان بزرگ در صنف مشاوره املاک که در ادامه به این موفقیت ها هم خواهیم پرداخت.

علاقه به کار

تصویر: https://mahanteymouri.ir/wp-content/uploads/2017/08/621709334352.jpg

دکتر حقیقت طلب به کسب و کار مشاوره املاک علاقه داشت با اینکه در آن زمان کار در صنف مشاورین املاک برای جوانی تحصیلکرده کاری کوچک و نامناسب به نظر می رسید، اما او هرگز فعالیت صنفی اش را از دوستان دانشگاهی، اقوام و همسر خود پنهان نمی کرد و همیشه به این صنف به عنوان صنفی پولساز، اشتغال آفرین و ثروت زا نگاه میکرد.

آموزگاران او را میتوان افراد کم دانشی دانست که به واژه بَر ( عرض ملک) بهر میگفتند و یا به جای تراس منزل از واژه ترانس استفاده می کردند. دیدن این وضعیت باعث شد که او به فکر اصلاح و نجات این صنف بیافتد تا بتواند شیوه و سبک غلط و سنتی دلالی را دچار تحول کند.

دکتر حقیقت طلب سابقه 18 سال حضور مشتاقانه در صنف مشاور املاک و همچنسن 13 سال سابقه تحقیق و پژوهش و فعالیت های علمی در این صنف را دارد. یکی از اهداف و آرزوهای این انسان موفق تاسیس رشته دانشگاهی برای این صنف در کشور ایران است.

فراگیری تخصص های متنوع

در زندگینامه افراد موفق همیشه اشتیاق به کار را میبینیم. دکتر حقیقت طلب علاوه بر فعالیت مشتاقانه در این صنف در مراکز آموزشی مانند سازمان مدیریت صنعتی، دانشگاه آزاد، پیام نور و دیگر موسسات اموزشی و فرهنگی به امید فراگیری تخصص هایی چون اصول و فنون مذاکره ، مدیریت بازارگانی و مهندسی فروش، مدیریت کسب و کار، روانشناسی کاربردی، علم حقوق، عناصر معماری و عمران، نگارش قراردادها بوده و نیز سال ها انجام تحقیقات و مطالعات حقوقی، روابط عمومی و مجموعه قوانین ثبتی، حقوقی، مدنی و صنفی و از همه مهمتر تلفیق آن ها با تجربیات ارزشمند و کاربردی از وی فردی کارکشته، مجرب، صاحب نظر، کارشناس و تحلیلگر حاذق در حوزه مشاور مسکن، حقوقی، ثبتی و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ساخته است.

بدون اغراق میتوان او را بنیان گذار آموزش های تخصصی و صنفی مشاوره املاک بر اساس استاندار سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور و نیز مولف تمامی منابع اموزشی این استاندارد بین المللی می باشد. او افراد شاغل در این صنف را به دو گروه مشاورین و مدیران تقسیم کرده است و متناسب با وظایف شغلی آن ها منابع اموزشی را تعریف و تالیف کرده است که در حال حاضر در سطح ایران به صورت علمی و کاربردی مورد استفاده قرار میگیرد.

منبع: وبسایت ماهان تیموری

شنبه 29 دی 1397 - 19:51
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
vahiddgn آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 17 /5 /1397
پاسخ : 5 RE دانلود Windows 7 Manager v5.0.5 - نرم افزار مدیریت ویندوز 7

تعریف هوش مالی

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که هوش مالی چیست ؟ همان طور که ” آی کیو ” یا همان بهره‌ی هوشی ، سطح کلی هوش شما را مشخص می‌کند ، و ” ای کیو ” یا همان هوش هیجانی ، میزان توانایی‌ شما در کنترل هیجان‌های خودتان را نشان می دهد ، بهره‌ی شما از هوشی مالی ، به این معنی است که شما قادر هستید تصمیمات مالی هوشمندانه‌تری اتخاذ می‌کنید و اقدامات درست‌تری برای بهبود شرایط مالی‌تان انجام می‌دهید.
افراد با هوش‌مالی بالا دقیقا می‌فهمند که برای مدیریت پول خود‌شان چه‌کاری را باید انجام دهند و چه کاری را نباید انجام بدهند ! یک خبر خوب برایتان داریم و آن ، این است که هر شخصی می‌تواند هوش مالی خودش را با انجام تمریناتی افزایش بدهد و برای این ‌کار هم حتما لازم نیست که تحصیلات دانشگاهی داشته باشد .تنها کافیست که رویای بهتر شدن اوضاع مالی تان را در سر داشته باشید و بخواهید که آن را به حقیقت بپیوندید . در تعریف هوش مالی ، بدون توجه به این که فرد ، درآمدش را از چه راهی به دست می آورد و چه مقدار پول اولیه دارد ، راهکارهایی برای افزایش هوش مالی و در نتیجه ، درآمد زایی اش و مدیریت این پول ها آمده است . در ادامه این مقاله ، تعدادی از این تکنیک ها را با هم مرور می کنیم .۱ ) در انجام وظایفی که دارید ، کوتاهی نکنید و از دستورات مافوقتان پیروی کنید۲ ) خودآموزی کنید ۳ ) فکرتان را عوض بکنید۴ ) زمانتان را به بهترین وجه ممکن سپری کنید۵ ) دائما با مدیران مالی موفق در تعامل باشید۶ ) دائما استراتژی‌ های مالی جدیدتر را یاد بگیریدبه طور خلاقه ۷ گام را برای شما نام می بریم تا یک به یک آن ها را پشت سر بگذارید و به موفقیت برسید :گام اول = به خود شناسی و خود آگاهی برسید و از همه مهارت ها و هنرهایی که دارید ، یک لیست تهیه کنید .

گام دوم = فرصت ها را ببینید و به سرعت آن ها را شناسایی کنید . ترستان از رو به رو شدن با موقعیت های جدید را کنار بگذارید .گام سوم = فرصت‌هایی که برایتان پیش می آید را با توجه به نقاط قوت‌ خودتان به فرصت هایی برای درآمد زایی تبدیل کنید .گام چهارم = خرجتان را کم تر از دخلتان بکنید تا بتوانید روزانه مبلغی را ذخیره کنید .گام پنجم = شروع به پس ‌انداز کردن بکنید .گام ششم = مبالغی که پس انداز کرده اید را سرمایه‌گذاری بکنید .گام هفتم = مکررا این ۶ مرحله ای که برایتان توضیح دادیم را تکرار بکنید .نتیجه گیریدر تعریف هوش مالی آمده است که افراد با هوش‌مالی بالا دقیقا می‌فهمند که برای مدیریت پول خود‌شان چه‌کاری را باید انجام دهند و چه کاری را نباید انجام بدهند . هر شخصی می‌تواند هوش مالی خودش را با انجام تمریناتی افزایش بدهد و برای این ‌کار هم حتما لازم نیست که تحصیلات دانشگاهی داشته باشد . تنها کافیست که رویای بهتر شدن اوضاع مالی تان را در سر داشته باشید و بخواهید که آن را به حقیقت بپیوندید .در تعریف هوش مالی ، بدون توجه به این که فرد ، درآمدش را از چه راهی به دست می آورد و چه مقدار پول اولیه دارد ، راهکارهایی برای افزایش هوش مالی و در نتیجه ، درآمد زایی اش و مدیریت این پول ها آمده است . مدیرانی که هوش مالی بالاتری دارند ، از تمامی لحظات زندگی خود‌شان برای یادگیری بیشتر بهره می برند . برای این که بتوانید پول خودتان را با موفقیت مدیریت بکنید ، باید شروع بکنید به الگو برداری کردن از رفتارها و عادات و کارها و روش های افرادی که پیش از شما این راه پر پیچ و خم را طی کرده اند .شما باید به شغلی که دارید و وظایفی که بر عهده دارید ، به عنوان ابزاری برای افزایش پولتان و رسیدن به ثروتی که در سر دارید بیاندیشید . در چنین شرایطی تلاش شما روز به روز افزایش پیدا می کند و در نتیجه ، هوش مالی شما تقویت می شود.منبع: وبسایت ماهان تیموری

پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 13:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
vahiddgn آفلاین


ارسال‌ها : 25
عضویت: 17 /5 /1397
پاسخ : 6 RE دانلود Windows 7 Manager v5.0.5 - نرم افزار مدیریت ویندوز 7

سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان زیباست امیدوارم حالتون خوب باشه , شرکت زیباست در تلاش است تا در زمینه طراحی دکوراسیون آنلاین و زیباسازی دکوراسیون شما جدیدترین و پیشرفته ترین طرح های دکوراسیون را به شما ارائه کند . امیدواریم تا دراین راستا بتوانیم رضایت شما را کسب کنیم .
میدانیم که طراحی مناسب و رنگ آمیزی انرژی بخش، تاثیر مستقیم برروی عملکرد سازمانی دارد و اگر طراحی دکوراسیون اداری و کاری شما به درستی انجام شود سبب حس مالکیت و تعلق در کارکنان می شود. این طراحی تاثیری مستقیم برروی رضایت شغلی، بازده و عملکرد کارکنان در محیط کار خواهد داشت. شرکت های زیادی به عنوان طراحی دکوراسیون اداری در مشهد فعالیت دارند اما واقعاً دانش کافی برای این کار را دارند؟
لازم است بدانید که طراحی دکوراسیون اداری و بهینه سازی فضای کار نیازمند نظم، دقت و مدرک طراحی است. این سامان دهی و طراحی در محیط است که منجر به طراحی مثمر ثمر است. یک طراحی خوب شامل بخش های زیر می باشد:
۱- بیشترین استفاده ممکن از فضا
۲- رنگ بندی و متریال مناسب
۳- طول و عرض مناسب متریال ها
۴- و…
چرا طراحی دکوراسیون اداری در مشهد توسط زیباست مناسب تر است؟
تصویر: https://zibaset.com/wp-content/uploads/2019/04/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F.jpgچرا طراحی دکوراسیون اداری در مشهد مناسب است؟
مشهد یکی از پرجمعیت ترین و پیشرفته ایران محسوب می شود. این فضای شلوغ باعث مشغولی ذهنی و کاهش خلاقیت ذهن می شود. اما چگونه می توان فضایی مناسب در محیط کار فراهم کرد تا این شلوغی فراموش شود و محیطی آرامش بخش برای کارکنان داشته باشیم؟
جواب بسیار ساده اما دقیق ومستلزم توجه است:

  • ارتباط درون و بیرون را پیدا کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید.
  • از عناصر طبیعی استفاده کنید.
  • هارمونی طرح و رنگ.
  • ایجاد تنوع در فضا وبهره گیری مناسب از مبلمان.
  • ارتباط درون و بیرون :
    تصویر: https://zibaset.com/wp-content/uploads/2019/04/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%86-%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86-1024x530.jpgارتباط درون و بیرون | طراحی دکوراسیون در مشهد
    ارتباط درون و بیرون شرکت باید به گونه ای باشد تا برای کارکنان علاوه بر آرامش بخشی با نشاط نیز همراه باشد.
    مثلاً یک طراح با در نظر گرفتن نکاتی مثل استفاده از پنجره و جداره های شفاف می تواند ارتباط داخل و بیرون را میسر کند. بدینوسیله هم توانسته ایم ارتباط بین کارمند و شهر را مثبت کنیم و هم نشاط شهر را گرفته ایم.
    استفاده از گیاهان در شرکت :
    تصویر: https://zibaset.com/wp-content/uploads/2019/04/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%AF%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA.jpg
    استفاده از گیاهان در مشهد | طراحی دکوراسیون اداری در مشهد
    استفاده از عناصر طبیعی مثل گل و گیاه در فضای شرکت می تواند از خواص شرکت شما باشد تا محیطی منحصر به فرد برای شما داشته باشد. این امر سبب دلپذیرتر شدن و دوستانه تر شدن فضا می شود.
    هارمونی طرح و رنگ :
    رنگ ها می توانند تاثیرات مختلف اما مستقیم بر روی احساسات داشته باشند. مساله رنگ به سبب تاثیرات روانشناسانه اش در مقوله فضا سازی و طراحی، امری مهم و حیاتی به شمار می رود. روانشناسی رنگ و استفاده از رنگ سازمانی خاص شما یکی از مهمترین فاکتورها برای شرکت طراحی دکوراسیون داخلی در مشهد محسوب می شود.
    تنوع در فضا و بهره گیری مناسب از مبلمان :
    ایجاد تنوع فضایی، بهره گیری مناسب از مبلمان و داشتن طراحی ارگونومی بین اشیاء و محیط کار می توان در زمینه سلامت کارکنان راهگشا باشد و اهداف متعالی شرکت را میسر و ممکن کند.
    مراحل بازسازی و طراحی دکوراسیون اداری در مشهد
    طراحی فضای اداری بعد از مشخص شدن فعالیت ها و نوع کار با ترسیم پلان (plane) آغاز می شود که اینکار توسط مهندسان حرفه ای و صحبت با کارفرما متناسب به زمینه های مورد نیاز شرکت انجام می گیرد. پس از مشخص شدن پلان و تفهیم نقاط ضعف و قوت به کار فرما پیشنهادات اراعه می شود تا بهترین انتخاب با همفکری مشاوران و کارفرما تصمیم گیری شود.
    حال کمی به عنوان مثال ویژگی های دو پلان باز و سلولی را بررسی می کنیم:

  • پلان باز(open):
  • تصویر: https://zibaset.com/wp-content/uploads/2019/04/%D9%BE%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D8%B2.jpgپلان باز | طراحی دکوراسیون اداری در مشهد
    ۱ – ارتباط راحت تر کارکنان بدلیل عدم تفکیک زیاد
    ۲ – استرس به علت فقدان حریم شخصی
    ۳ – آلودگی صوتی بیشتر و تمرکز پایین
    پلان بسته یا سلولی :
    تصویر: https://zibaset.com/wp-content/uploads/2019/04/%D9%BE%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DB%8C%D8%A7-%D8%B3%D9%84%D9%88%D9%84%DB%8C.jpgپلان بسته یا سلولی | طراحی دکوراسیون اداری در مشهد
    ۱ – کنترل شخصی بیشتر در فضای کار
    ۲ – حواس پرتی کمتر
    ۳ – استرس کمتر
    ۴ – راحتی بیشتر در فضای کار
    عدم مشارکت و تبادل اطلاعات با دیگران
    حال شما می توانید با توجه به نیاز و اهداف کاریتان پلان شرکت و محیط اداری خود را تعیین کنید. اگر فعالیت های شما نیازمند تمرکز بالا، سکوت و آرامش است معمولاً پلان پیشنهادی بسته یا سلولی است این پلان در گذشته مرسوم تر بودند، در غیراینصورت اگر نیازمند تبادل اطلاعات و کار گروهی دارید بهتر است از پلان باز استفاده کنید.
    اما در حال حاضر کارشناسان برای طراحی دکوراسیون اداری در مشهد با تعدیل نقاط ضعف فوق و ارتقای محیط کاری برای منعطف تر شدن پلان ها تلاش می کنند. به این دفاتر منعطف، دفاتر خلاق نیز نامیده می شوند. زیرا یکی از ویژگی های این دفاتر ایجاد فضایی برای آسایش، استراحت و سرگرمی کارکنان است. شرکت گوگل با ایجاد فضاهایی برای سرگرمی و بازی کارکنانش آغاز کننده این طراحی انقلابی بود.
    تصویر: https://zibaset.com/wp-content/uploads/2019/04/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-2.jpgنور و رنگ | طراحی دکوراسیون اداری در مشهد
    نور و رنگ دو امر اساسی در زمینه طراحی اند، نور گرما بخش یک محیط است، نور باعث تحریک مغز و درنتیجه بیشتر شدن تمرکز می شود. هر فضای معماری با توجه به کیفیت و توقعات از آن فضا و نیز عملکرد های آن شایسته است از نور مطلوبی بهره مند شود. حال با استفاده از جغرافیای فضا و موقعیت آن می توانید از منبع نور طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. از نور پردازی های فضای اداری هم غافل نشوید مثلاً با استفاده از چند آباژور می توانید فضایی بسیار عالی برای استراحت و آرامش بخشی به کارکنان ایجاد کنید.
    امروزه استفاده از رنگ های خنثی در طراحی دکوراسیون های اداری بسیار مرسوم است، استفاده از فضای سبز، استفاده از گلدان، گرین وال های واقعی نیز بسیار پررنگ شده است. از سایر سبک های رایج دنیا، می توان به سبک های مینیمال، مدرن، و سبک صنعتی اشاره کرد. صمیمی بودن فضا، گرمی و نشاط دیگر عوامل تعیین کننده برای یک طراحی خوب هستند.
    کلام آخر:
    شرکت های کمی هستند که امروزه طراحی دکوراسیون اداری در مشهد را با دانش کافی مهندسان و کارشناسان آکادمیک انجام می دهند این که طراحی مستلزم دقت نظر کارشناسان زبده و استادکاران است امری بی بدیر است اما داشتن مدرک آکادمیک هم می تواند کمک شایانی در کارایی طراحی داشته باشد پس اگر شما هم بدنبال نوسازی یا طراحی فضای خود هستید بهتر است ابتدا به این مسائل توجه داشته باشید. زیرا همانطور که طراحی می تواند جذابیت و کارایی ایجاد کند همانقدر می تواند شلوغ، تکراری و خسته کننده باشد اگر توسط فرد یا گروه مناسب این کار، انجام نشود.
    در شرکت زیباست به صورت تخصصی و مدرن طراحی دکوراسیون در مشهد انجام می شود و مشتریان عزیز می توانند در صورت لزوم از سایت و نمونه کارهای ما دیدن کنند و ثبت سفارش کنند .

    سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 16:09
    نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
    vahiddgn آفلاین


    ارسال‌ها : 25
    عضویت: 17 /5 /1397
    پاسخ : 7 RE دانلود Windows 7 Manager v5.0.5 - نرم افزار مدیریت ویندوز 7

    تحصیل در خارج از کشور یکی از مهم‌ترین مقاطع پیش روی دانشجویان و محققان ایرانی می‌باشد. در سال‌های اخیر تعداد متقاضیان تحصیل در خارج از کشور به شدت افزایش یافته است. در واقع دانشجویان و محققان ایرانی با سابقه خوب و درخشانی که از خودشان به جا گذاشته اند سبب شدند تا دانشگاه‌های غربی به ویژه در آمریکای شمالی و اروپا همیشه دانشجویان ایرانی را مورد توجه خود قرار بدهند. ما در این مقاله در تلاشیم تا هزینه اخذ پذیرش تحصیلی و همچنین دریافت پذیرش تحصیلی را توضیح دهیم.
    اگر شما عزیزان در خصوص پذیرش تحصیلی، مدارک مورد نیاز و هزینه اخذ پذیرش تحصیلی سوالاتی دارید این مقاله به تمامی سوالات شما عزیزان در خصوص پذیرش تحصیلی پاسخ می‌دهد.
    چرا پذیرش تحصیلی؟
    تصویر: http://www.sanagiti.com/wp-content/uploads/2019/06/1.jpg
    گاهی اوقات کیفیت و امکانات دانشگاه‌های خارجی و اروپایی بعضی از دانشجویان و محققان ما را به فکر ادامه تحصیل در اروپا و اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌های خارج از کشور می‌اندازد که برای استفاده از آن‌ها، باید پذیرش تحصیلی بگیرند. برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های خارج مراحلی باید طی شود که در ذیل آن مراحل را برای شما بیان کرده ایم.
    مراحل گرفتن پذیرش
    مراحل گرفتن پذیرش تحصیلی طبق موارد زیر است:
    1 ـ انتخاب کشور، شهر و دانشگاه
    2 ـ تماس با اساتید
    3 ـ ترجمه مدارک تحصیلی و سایر مدارک
    4 ـ پرکردن تقاضانامه دانشگاه
    5 ـ پرداخت هزینه دانشگاه
    6 ـ ارسال مدارک به دانشگاه
    مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی
    در این قسمت مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی را بیان می‌کنیم. البته لازم به ذکر است که مدارک با توجه به سفارت و کشور و دانشگاه و رشته تفاوت دارند. موارد زیر مدارک ثابتی است که برای هر رشته و هر دانشگاهی یکسان است
    1 ـ مدرک بین المللی زبان انگلیسی
    2 ـ مدارک تحصیلی (دانشنامه)
    3 ـ رزومه
    4 ـ مقالات علمی مانند ISI و کتاب (برای داشتن امتیاز بیشتر)
    5 ـ ریز نمرات تحصیلی
    6 ـ توصیه‌نامه از اساتید معتبر دانشگاهی
    7 ـ انگیزه نامه
    هزینه اخذ پذیرش تحصیلی و ادامه تحصیل در خارج
    هزینه اخذ پذیرش تحصیلی همیشه یکی از مهم‌ترین ملاحظات اصلی در رابطه با ادامه تحصیلات می‌باشد. نخستین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید شرایط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشوری است که دانشجو قصد تحصیل در آن را دارد.
    هزینه تحصیل در بعضی از کشورها کمتر از کشورهای دیگر است. هر کشوری با توجه به شرایط اقتصادی خود مقداری منابع مالی را برای دانشجویان اختصاص می‌دهد؛ مثلا برخی از ایالت‌های کشور آلمان اخذ شهریه تحصیلی را از دانشجویان لغو کرده است و همین عامل خیلی‌ها را مشتاق به تحصیل در این کشور کرده است.
    همچنین در امریکا و کانادا به دلیل غنی بودن منابع مالی دانشگاه‌ها تعداد کمک هزینه‌های تحصیلی که به دانشجویان اختصاص می‌یابد بیشتر بوده است.
    انواع کمک هزینه تحصیلی
    تصویر: http://www.sanagiti.com/wp-content/uploads/2019/06/3.jpg
    لازم است انواع کمک هزینه‌های تحصیلی را جهت اطلاع بیشتر باهم برشماریم.
    1 ـ بورسیه
    بورسیه برای تشویق افراد به ادامه تحصیل می‌باشد. برای اخذ بورسیه معمولا به شرایط تحصیلی قابل قبولی نیاز است و دانشگاه‌ها برای تمدید این کمک هزینه شرایط خاصی دارند. این بورسیه‌ها حتی گاهی اوقات هزینه‌های زندگی یک دانشجو را نیز پوشش می‌دهند.
    2 ـ وام تحصیلی
    وام تحصیلی به این صورت می‌باشد که از بانک یا مرکز خصوصی که هزینه اخذ پذیرش تحصیلی دانشجو را متقبل شده است، وامی مستقیما به حساب دانشگاه پرداخت می‌شود که تنها دربرگیرنده شهریه و هزینه‌های تحصیلی دانشجو می‌باشد. معمولا برای اخذ این وام‌ها وجود ضامن ضروری می‌باشد. لازم به ذکر است که این وام‌ها به دانشجویان خارجی تعلق نمی گیرد.
    3 ـ دستیار پژوهشی و دستیار آموزشی
    دستیار پژوهشی برای دانشجویان دوره دکتری به کار برده می‌شود. این کمک هزینه به واسطه انجام امور پژوهشی مورد نظر استاد به دانشجو پرداخت می‌شود. دستیار آموزشی یا استاد حل تمرین نیز در دوره دکترا به کار برده می‌شود. دانشجویانی که موقعیت دستیار آموزشی را بدست می‌آورند، وظایفی نظیر برگزاری کلاس‌های حل تمرین، تصحیح اوراق امتحانی و برگزاری جلسات رفع اشکال را برعهده دارند.
    4 ـ کمک هزینه مختص زنان
    صرفا به زنان و جهت تشویق به ادامه تحصیل به آن‌ها تعلق می‌گیرد.
    5 ـ کمک هزینه مهارت‌های خاص
    این کمک هزینه به افرادی که مهارت و یا توانایی خاصی داشته باشند، اختصاص می‌یاید.
    چگونگی اخذ بورس تحصیلی
    گرفتن بورسیه تحصیلی برای دانشجویان ایرانی فرصت بسیار مناسبی است تا فارغ از هزینه‌ها در دانشگاه‌های خارجی به تحصیل خود ادامه دهند. سالانه هزاران دانشجوی ایرانی با حقوق ماهانه دو هزار دلار یا 1500 یورو یا بیشتر، در اروپا و آمریکا مشغول به تحصیل می‌شوند.
    اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را داشته همچنین مشکلی برای پرداخت هزینه‌ی اخذ پذیرش تحصیلی را ندارید، در ابتدا شما باید بررسی کنید که دانشگاه منتخب‌تان بورسیه تحصیلی به دانشجویان خارجی می‌دهد یا خیر.
    گرفتن بورسیه تحصیلی برای خیلی از افراد می‌تواند مهم باشد و منطقی است که اگر شرایط بورسیه رادارید دانشگاه‌هایی را انتخاب کنید که هزینه کمتری بپردازید یا اصلاً هزینه‌ای نپردازید. لازم به ذکر است که در برخی از دانشگاه‌ها مانند آمریکا پذیرش دانشجوی دکتری معمولاً با بورسیه تحصیلی همراه است ولی برای برخی دیگر از دانشگاه‌ها پس از دریافت پذیرش باید برای بورس اقدام کرد.
    ویزای تحصیلی چیست؟
    تصویر: http://www.sanagiti.com/wp-content/uploads/2019/06/4.jpg
    ویزای تحصیلی درواقع اجازه اقامت، تحصیل و حتی کار از طرف کشور مقصد به دانشجوی پذیرفته شده در دانشگاه آن کشور است. با این ویزا دیگر دانشجو برای اقامت در آن کشور به هیچ مدرک دیگری برای تایید شهروندی یا مهاجرت به کشور مقصد احتیاج ندارد. نخستین شرط درخواست ویزای تحصیلی دریافت پذیرش قطعی از موسسه یا دانشگاهی در کشور مقصد می‌باشد.
    شرایط اخذ ویزای تحصیلی
    مدارکی که باید برای درخواست ویزای تحصیلی ارائه دهید بسته به اینکه کدام کشور را برای تحصیل انتخاب کرده اید متفاوت است ولی به طور کلی باید کارهای زیر را انجام دهید:
    1 ـ درخواست نوبت مصاحبه از سفارت: تعیین وقت معمولا به صورت آنلاین و از طریق رفتن به سایت سفارت مورد نظر صورت می‌گیرد.
    2 ـ کامل کردن فرم درخواست ویزای تحصیلی
    3 ـ ارائه پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر
    4 ـ تهیه مدارکی که نشان دهد تمکن مالی دارید
    5 ـ گواهی پایان دوره سه ساله متوسطه (به همراه ترجمه)
    6 ـ گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی (به همراه ترجمه)
    7 ـ گواهی پایان دوره کارشناسی و یا کارشناسی ارشد (به همراه ترجمه)
    8 ـ پاسپورت
    9 ـ عکس
    10 ـ ارائه مدارکی که نشان دهد دلایل کافی برای بازگشت به کشور وجود دارد
    11 ـ ارائه مدارک هویتی مثل شناسنامه
    12 ـ پرداخت هزینه صدور ویزا
    جمع‌بندی
    در این مقاله به بررسی اخذ پذیرش تحصیلی،هزینه اخذ پذیرش تحصیلی و هزینه تحصیل در خارج از کشور و همچنین انواع کمک‌هزینه‌های تحصیلی در خارج اشاره شد تا دانشجویان و متقاضیانی که درراه اپلای قرار دارند بتوانند اطلاعات جامعی به دست آورند.
    لازم به ذکر است که شرایط و ضوابط کشورها و حتی دانشگاه‌های یک کشور در ارائه پذیرش تحصیلی به دانشجویان خارجی متفاوت هست بنابراین به دانشجویان متقاضی پذیرش تحصیلی در خارج از کشور توصیه می‌شود با مراجعه به وب‌سایت‌های دانشگاه‌های موردنظرشان اطلاعات دقیق و کاملی در این خصوص به دست آورند.

    یکشنبه 02 تیر 1398 - 13:51
    نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.
    پرش به انجمن :